خرید پردازنده سرور Intel Xeon Gold 5220
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 5220 یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد. این محصول دارای تعداد 28 هسته و حداقل فرکانس 2.20 گیگاهرتز و حداکثر فرکانس 3.90 گیگاهرتز می باشد. هم چنین پردازنده سرور Intel Xeon Gold 5220 دارای حافظه کش 24.75 مگابایت نیز خواهد بود. برای آشنایی با دیگر قابلیت های پردازنده سرور Intel Xeon Gold 5220 در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

سی پی یو سرور اینتل زئون مدل Gold 5220 مناسب برای سیستم های سرور می باشد و وظیفه پردازش دیتاها را نیز بر عهده دارد. این سی پی یو 18 هسته ای می تواند دیتاها را با سرعت حداقل 2.20 گیگاهرتز پردازش نماید وحداکثر سرعت تعریف شده برای آن برابر با 3.90 گیگاهرتز نیز می باشد. این مدل از پردازنده یک حافظه کش 24.75 مگابایتی دارد که می تواند به صورت موقت اطلاعات را در خود ذخیره نماید. برای خریداری این محصول می توانید به بازار قطعات کامپیوتر مراجعه نمایید و آن را برای سرورهای شبکه خود خریداری نماید. سی پی یو سرور Intel مدل Xeon Gold 5220 می تواند از حافظه های DDR4-2667 با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت پشتیبانی نماید و حداکثر سرعتی که حافظه می تواند داشته باشد برابر با 2667 مگاهرتز می باشد. این قطعه سخت افزاری قابل نصب بر روی اسلات های PCI Express نسخه 3 بوده و از سوکت های FCLGA3647 پشتیبانی می نماید.

 

خانه سرور:

سی پی یو سرور اینتل مدل Xeon Gold 5220 برای انجام بهینه کردن ذخیره ساز ها در سازمان های متوسط مناسب می باشد. این سی پی یو سرور دارای 2.20 گیگاهرتز فرکانس در حالت پایه و 18 هسته پردازشی بوده و در ابعاد 76*56.5 میلیمتر با کارایی کافی با کمترین میزان مصرف انرژی تولید و عرضه شده است. این پردازنده یکی از نسخه های میان رده زئون بوده و از 36 رشته پردازشی و 24.75 مگابایت حافظه کش از نوع L3 بهره می برد

ایده برتر:

یکی از مواردی که برای دستیابی به بهترین عملکرد سرور باید به آن توجه شود، سازگاری سی پی یو با حافظه های رم است. شما می توانید پردازنده مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 5220 را در کنار حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر یک ترابایت و فرکانس 2667 مگاهرتز مورد استفاده قرار داده و به سرعتی عالی در اجرای برنامه های مختلف به صورت هم زمان دست یابید. این سی پی یو برای برقراری ارتباط با مموری به 6 کانال مجهز شده و از فناوری Error-Correcting Code نیز پشتیبانی می کند. این فناوری تشخیص و تصحیح خودکار خطاهای رایج در ارتباط بین سی پی یو و مموری را امکان پذیر می کند. البته برای بهره مندی از آن باید چیپست استفاده شده در سرور نیز با آن سازگار باشد.










:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 18 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی